Новий бренд-дизайн Volkswagen Комерційні автомобілі
Люди в центрі уваги. Volkswagen Комерційні автомобілі стає ближчим до своїх клієнтів, як ніколи раніше.

"У світі вже було представлено оновлення T6. Т6.1 - ще більш цифровий та відповідає вимогам часу", - говорить пан Хайнц-Юрген Льов, член правління з продажу та маркетингу. "З початку цього року бренд Volkswagen Комерційні автомобілі став відповідальним за ID. BUZZ, який, як на мене, є найбільш емоційно привабливим у родині ID. Важко уявити більш слушний момент для представлення ребрендингу бренду Volkswagen Комерційні автомобілі, ніж зараз".
Тобіас Фолькмер, голова відділу продакт-маркетингу Volkswagen Комерційні автомобілі: "Наш маркетинг стає більш цифровим та базується на онлайн-технологіях. Ми знаходимося в постійному русі, маючи на меті швидку комунікацію з клієнтом, що утворить чіткий емоційним зв'язок." Бренд Volkswagen Комерційні автомобілі був глибоко інтегрований у процес ребрендингу марки Volkswagen. Фолькмер додає: "У процесі цієї адаптації ми приділили багато уваги розробці такої інтерпретації, яка б ідеально пасувала цільовим групам наших клієнтів. Понад усе, автентичність відіграє значну роль, як ніколи раніше.
Трансформація стає візуально помітною щодня: все стає предметом інтенсивної адаптації - починаючи від візуальної мови до корпоративного дизайну всіх наших друкованих матеріалів, нашої присутності онлайн, брендування наших дилерських центрів, та, врешті решт, нашого нового логотипу. Це підкреслює перехід нашого бренду від класичного виробника автомобілів, який виробляє легкі комерційні автомобілі, до сучасного постачальника рішень мобільності майбутнього."
В Україні впровадження нового бренд-дизайну буде поступовим та у декілька етапів. Оновлення заплановано на початок листопада та триватиме до кінця 2019 року.