Ромен Дюма завершив перші випробування Volkswagen I.D. R Pikes Peak в США
В рамках підготовки до гонки з підйому на пагорб Пайкс Пік (Pikes Peak International Hill Climb) завершилася перша серія випробувань Volkswagen I.D. R Pikes Peak. Тести проходили безпосередньо на гоночній трасі, а також на власній постійній базі команди Volkswagen Motorsport, розташованій у американському штаті Колорадо.

«Ми дотримуємося графіка з підготовки Volkswagen I.D. R Pikes Peak до гонки і вже приступаємо до точкових доопрацювань, - зазначає директор Volkswagen Motorsport Свен Смітс (Sven Smeets). -Результату вдалося досягти завдяки ефективній роботі всього колективу: спочатку на основній базі в Німеччині, а зараз - на місці змагань, в США. У разі продовження підготовки в такому ж темпі, у команди є колосальна можливість 24 червня встановити новий рекорд для категорії електромобілів».
Під час перших тестів в США команда переважно сконцентрувалася на налаштуванні підвіски, випробуваннях шин, визначенні оптимального використання заряду батареї та рекуперації енергії при гальмуванні. «Правильний контроль витрати енергії - один з найважливіших чинників успіху в спробі встановити новий рекорд проходження траси в категорії електромобілів, - зазначає технічний директор Volkswagen Motorsport і керівник проекту Volkswagen I.D. R Pikes Peak Франсуа-Ксав'є Демезон (François-Xavier Demaison). - Перший тестовий заїзд по трасі Пайкс Пік пройшов успішно, що говорить про наші досягнення в галузі комп'ютерного моделювання та позитивних результатах випробувань в Європі ».
Пілот Ромен Дюма був вражений показниками першого тестового заїзду: «Динаміка розгону і швидкість проходження поворотів Volkswagen I.D. R Pikes Peak вражаючі, також автомобіль є комфортним в управлінні. Завдяки електричному приводу відпала необхідність самостійно перемикати передачі, замість цього я міг повністю сконцентруватися на трасі, - зазначає французький гонщик. - Але, безумовно, немає межі досконалості. В ході наступних тестових заїздів ми продовжимо роботу над оптимізацією налаштувань, - зазначає Дюма. - Я добре знайомий з трасою Пайкс, але вперше мені доведеться її проходити на гоночному боліді з повністю електричним приводом. Мені доводиться вчитися чомусь новому протягом кожного метра, який я проїжджаю за кермом Volkswagen I.D. R Pikes Peak ».
Цього року найвідоміша в світі гірська гонка відбудеться 24 червня і пройде вже в 96-й раз. Ромен Дюма, що виступає за команду Volkswagen, планує подолати маршрут за 8 хвилин 57.118 секунд. Чинний рекорд в категорії електромобілів для 19.99-кілометрової траси Пайкс Пік, що нараховує 156 поворотів, був встановлений в 2016 році. Ромен Дюма за кермом Volkswagen I.D. R Pikes Peak потужністю 680 к.с. докладе всіх зусиль, щоб побити встановлений результат. Потужність автомобіля забезпечується двома електродвигунами: один призводить в роботу передню вісь, другий - колеса задньої осі. «Вперше в моїй кар'єрі мені не доводиться турбуватися про те, що зі збільшенням висоти двигун втрачає потужність», - Дюма відзначає переваги електричного приводу в порівнянні зі звичайними двигунами внутрішнього згоряння. Через низький вміст кисню в високогірному повітрі звичайні мотори втрачають приблизно 30% своєї потужності. Електричні силові агрегати, в свою чергу, працюють з незмінною ефективністю навіть на висоті понад 2.862 м над рівнем моря.
Проте, інші чинники однакові для всіх учасників. «У тебе є єдина спроба, - зазначає Дюма. - Якщо хоч щось піде не так, нового рекорду для електромобілів, швидше за все, встановити не вдасться». На трасі протяжністю майже 20 кілометрів з перепадом висот між стартом і фінішем в 1.440 м пілот може зіткнутися з безліччю труднощів. «Класичне правило автоспорту: для того, щоб бути першим, треба просто дістатися до фінішу», - зазначає француз.
Крім того, на результат змагання може вплинути і погода. «Для рекорду необхідні сприятливі погодні умови», - зазначає Дюма. За весь час свого існування гонку з підйому на пагорб Пайкс Пік скасовували або скорочували в дистанції через туман, обледеніння траси, снігопаду або граду. В середньому сніг або град спостерігається в цих місцях 18 з 30 днів в червні. І ситуація, коли пілотам доведеться зіткнутися з несподіваною зливою або крижаним дощем, цілком імовірна. У зоні фінішу середньостатистична температура в червні становить близько нуля градусів за Цельсієм.
Новий відеоролик, присвячений першим випробуванням на трасі Пайкс Пік: https://youtu.be/RSw2wYun7do