Форвард Автоцентр Новини

Свіжі та актуальні новини від Форвард Автоцентр.

  1. Новини
  2. Ромен Дюма завершив перші випробування Volkswagen I.D. R Pikes Peak в США
18.06.2018
Світ Фольксваген

Ромен Дюма завершив перші випробування Volkswagen I.D. R Pikes Peak в США

В рамках підготовки до гонки з підйому на пагорб Пайкс Пік (Pikes Peak International Hill Climb) завершилася перша серія випробувань Volkswagen I.D. R Pikes Peak. Тести проходили безпосередньо на гоночній трасі, а також на власній постійній базі команди Volkswagen Motorsport, розташованій у американському штаті Колорадо.

Volkswagen I.D. R Pikes Peak

«Ми дотримуємося графіка з підготовки Volkswagen I.D. R Pikes Peak до гонки і вже приступаємо до точкових доопрацювань, - зазначає директор Volkswagen Motorsport Свен Смітс (Sven Smeets). -Результату вдалося досягти завдяки ефективній роботі всього колективу: спочатку на основній базі в Німеччині, а зараз - на місці змагань, в США. У разі продовження підготовки в такому ж темпі, у команди є колосальна можливість 24 червня встановити новий рекорд для категорії електромобілів».

Під час перших тестів в США команда переважно сконцентрувалася на налаштуванні підвіски, випробуваннях шин, визначенні оптимального використання заряду батареї та рекуперації енергії при гальмуванні. «Правильний контроль витрати енергії - один з найважливіших чинників успіху в спробі встановити новий рекорд проходження траси в категорії електромобілів, - зазначає технічний директор Volkswagen Motorsport і керівник проекту Volkswagen I.D. R Pikes Peak Франсуа-Ксав'є Демезон (François-Xavier Demaison). - Перший тестовий заїзд по трасі Пайкс Пік пройшов успішно, що говорить про наші досягнення в галузі комп'ютерного моделювання та позитивних результатах випробувань в Європі ».

Пілот Ромен Дюма був вражений показниками першого тестового заїзду: «Динаміка розгону і швидкість проходження поворотів Volkswagen I.D. R Pikes Peak вражаючі, також автомобіль є комфортним в управлінні. Завдяки електричному приводу відпала необхідність самостійно перемикати передачі, замість цього я міг повністю сконцентруватися на трасі, - зазначає французький гонщик. - Але, безумовно, немає межі досконалості. В ході наступних тестових заїздів ми продовжимо роботу над оптимізацією налаштувань, - зазначає Дюма. - Я добре знайомий з трасою Пайкс, але вперше мені доведеться її проходити на гоночному боліді з повністю електричним приводом. Мені доводиться вчитися чомусь новому протягом кожного метра, який я проїжджаю за кермом Volkswagen I.D. R Pikes Peak ».

Цього року найвідоміша в світі гірська гонка відбудеться 24 червня і пройде вже в 96-й раз. Ромен Дюма, що  виступає за команду Volkswagen, планує подолати маршрут за 8 хвилин 57.118 секунд. Чинний рекорд в категорії електромобілів для 19.99-кілометрової траси Пайкс Пік, що нараховує 156 поворотів, був встановлений в 2016 році. Ромен Дюма за кермом Volkswagen I.D. R Pikes Peak потужністю 680 к.с. докладе всіх зусиль, щоб побити встановлений результат. Потужність автомобіля забезпечується двома електродвигунами: один призводить в роботу передню вісь, другий - колеса задньої осі. «Вперше в моїй кар'єрі мені не доводиться турбуватися про те, що зі збільшенням висоти двигун втрачає потужність», - Дюма відзначає переваги електричного приводу в порівнянні зі звичайними двигунами внутрішнього згоряння. Через низький вміст кисню в високогірному повітрі звичайні мотори втрачають приблизно 30% своєї потужності. Електричні силові агрегати, в свою чергу, працюють з незмінною ефективністю навіть на висоті понад 2.862 м над рівнем моря.

Проте, інші чинники однакові для всіх учасників. «У тебе є єдина спроба, - зазначає Дюма. - Якщо хоч щось піде не так, нового рекорду для електромобілів, швидше за все, встановити не вдасться». На трасі протяжністю майже 20 кілометрів з перепадом висот між стартом і фінішем в 1.440 м пілот може зіткнутися з безліччю труднощів. «Класичне правило автоспорту: для того, щоб бути першим, треба просто дістатися до фінішу», - зазначає француз.

Крім того, на результат змагання може вплинути і погода. «Для рекорду необхідні сприятливі погодні умови», - зазначає Дюма. За весь час свого існування гонку з підйому на пагорб Пайкс Пік скасовували або скорочували в дистанції через туман, обледеніння траси, снігопаду або граду. В середньому сніг або град спостерігається в цих місцях 18 з 30 днів в червні. І ситуація, коли пілотам доведеться зіткнутися з несподіваною зливою або крижаним дощем, цілком імовірна. У зоні фінішу середньостатистична температура в червні становить близько нуля градусів за Цельсієм.

Новий відеоролик, присвячений першим випробуванням на трасі Пайкс Пік: https://youtu.be/RSw2wYun7do

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.