Світ Фольксваген
12.11.2019

В Україні представлено новий бренд-дизайн та логотип Volkswagen та Volkswagen Комерційні автомобілі.

Volkswagen та Volkswagen Комерційні автомобілі в Україні розпочинають комунікацію з новим логотипом та за новими стандартами.
VW New Logo

Volkswagen та Volkswagen Комерційні автомобілі стають яскравішими та емоційнішими, акцентуючись на людях та їх почуттях, які вони переживають під час взаємодії з нашим продуктом.

До вже звичних ДНК бренду, з якими ми звикли асоціювати Volkswagen, тепер додаються почуття гумору, чіткість та зрозумілість, відкритість і акцент на людей. Бренд Volkswagen Комерційні автомобілі був глибоко інтегрований у процес ребрендингу Volkswagen. У процесі цієї адаптації, бренди приділили багато уваги розробці комунікації, яка б ідеально пасувала цільовим групам наших клієнтів та відображала діджиталізоване майбутнє.

Нові логотипи Volkswagen та Volkswagen Комерційні автомобілі стали сучаснішими, зрозумілішими та простішими, і якнайкраще адаптуються до сучасних потреб в умовах діджиталізації.

Новий бренд-дизайн було презентовано на Міжнародному автосалоні у Франкфурті (IAA Frankfurt) 9 вересня 2019 р. Новий логотип засяяв на багатоповерхівці штаб-квартири компанії у Вольфсбурзі одночасно з початком вечірньої прес-конференції Volkswagen Group.

Перехід на новий бренд-дизайн у всьому світі відбуватиметься поступово і має завершитися до середини наступного року.

В Україні вже зроблено перші кроки на шляху до ребрендингу – відбулася заміна логотипу та перехід на нову платформу офіційних сайтів Volkswagen та сайтів дилерської мережі в Україні, також оновлено логотипи в акаунтах офіційних соціальних мереж та інших каналів комунікації.

Відтепер уся нова комунікація Volkswagen в Україні засяє новими кольорами та відтінками и відбуватиметься за принципами та стандартами нового бренд-дизайну.